Молодь сьогодні активна та намагається сама себе фінансово утримувати. Хтось починає працювати ще зі студентських часів. Інші не бояться змінювати професії, компанії, шукаючи для себе нові можливості. Національний інститут стратегічних досліджень зауважує, що “Молодь під час пошуку роботи стикається з характерними переважно для цієї вікової категорії перепонами, як-от: відсутність досвіду й навичок професійної адаптації, соціальна незрілість і незахищеність, невідповідність першого робочого місця рівню та якості отриманих професійних знань, високі вимоги роботодавців до професійних компетенцій та невідповідність запитів перших реальним професійним обов’язкам тощо. Усе це суттєво посилює напруженість на ринку праці серед молодіжного сегмента”.
Daily Dal вирішив шукати українську молодь, щоб розповідати про досвід пошуку та зміни роботи. Дар’я Мотіна раніше працювала в сфері телекомунікацій у Vodafone, а з 2019 року приєдналася до Монобанку. Перехід до банківської сфери не був складним, адже Дар’я швидко адаптувалася до нових викликів. У Монобанку вона працює відеоверифікатором. За її словами, вона єдина людина серед колег, яка завжди працює в нічні зміни і працює одна. Більше про початок та роботу в Монобанку Дар’я розповіла в інтерв’ю.
Як ви дізналися про можливість працювати в Монобанку і чому вас зацікавила ця компанія?
Про Монобанк я дізналась від друзів. Мене покликав мій знайомий, з яким раніше ми працювали в іншій компанії. Перш за все, мене зацікавив зростання компанії у короткі терміни. Також у компанії є перспектива карʼєрного росту і стабільна заробітна плата. В монобанку я працюю вже більше трьох років. Спочатку працювала в підтримці в чаті. Надавала консультацію з різних питань. Згодом мене підвищили до відеоверифікатора і зараз в мої обовʼязки входить верифікація клієнтів в питаннях безпеки.
Як ви взаємодієте з клієнтами та колегами у межах робочого процесу, чи подобається вам ваш колектив?
Так, мені дуже подобається мій колектив. Багато колег стали моїми друзями. Ми всі як одна родина. Особисто у мене взаємодія з клієнтами відбувається у режимі відеоконференції, а з колегами ми спілкуємося у робочих чатах.
Чи маєте ви досвід роботи з банківськими програмами та системами? Розкажіть якою програмою користуєтесь саме ви на вашій посаді?
Так, на моїй посади у мене розширений доступ до бази з даними клієнтів, якою я можу користуватися, якщо є потреба перевірити ці дані для вирішення питання клієнта. На жаль, назвати ці програми я не можу в силу своїх професійних обов'язків.
Як ви вирішуєте ситуації, пов’язані з незадоволеними клієнтами?
Якщо у клієнта виникає негатив, це не просто так. Як правило, люди так себе поводять, коли вони схвильовані і не знають, як вирішити свою проблему. Найкраще, що ми можемо зробити це - вислухати клієнта, перевірити інформацію і надати йому варіанти вирішення проблеми. Це спрацьовує і клієнти у 99% випадків залишаються задоволені.
Цікаво дізнатись,як ви володієте стресостійкістю в умовах високого обсягу роботи?
В умовах війни стресових ситуацій стало набагато більше. Допомагає тільки зосередження на роботі і концентрація уваги тільки на робочих питаннях. Клієнти дуже лояльні до компанії, тому спілкування приносить тільки позитивні емоції. Були ситуації, коли клієнти чули вибухи у мене за вікном і підтримували мене, дякували за роботу, для мене це дуже приємно, в таких ситуаціях я розумію, які в нас гарні та доброзичливі люди. До великого обсягу роботи звикаєш швидко, як тільки ти починаєш розуміти всі робочі процеси.
Які ви маєте очікування від своєї роботи? Які цілі ви ставите перед собою на цій посаді?
Стабільність і просування карʼєрними сходами. Хочу в майбутньому спробувати себе на керівній посаді у своєму відділі.
Як ви вирішуєте конфлікти в робочому колективі?
У нас в монобанку цінується атмосфера та взаємодія, а конфліктні ситуації в нашій великій "банківській родині" просто не існує. Наш колектив - це міцна команда, яка прагне до спільних цілей, і ми пишаємося відсутністю непорозумінь і конфліктів у нашій професійній спільноті. Важливою особливістю нашого робочого середовища є взаємопідтримка. Це сприяє ефективній співпраці та спільному досягненню успіху.
Чи маєте ви плани або бажання змінити його в майбутньому?
Вважаю, що мені пощастило з компанію, в якій я працюю. Я впевнена в своїй роботі, я маю стабільний і високий дохід. В умовах війни у нас стабільно зростає заробітна плата і компанія забезпечує комфортні умови для роботи. Це велика рідкість зараз. В майбутньому хочу спробувати себе у бьюті сфері. Як би дивно це не звучало. Хочу мати власний салон з нігтьового сервісу і маю круті ідеї для стартапу.
Катерина Сечко, Daily Dahl
Немає коментарів:
Дописати коментар